onsdag 9 februari 2011

LAT!

Jag är lat så in i helvete lat!!!
Ja erkänner ju iaf.
Ja behöver få bort minst 30 kg från min kropp men orkar fan aldrig ta tag i saken!
Ja är sjukt jävla lat!
Men mår så jävla dåligt för att ja e så jävla fet!
Vilket jävla dillemma då!
Kan inte nån bara ta mig i örat å dra iväg mig så ja måste röra på mig!
Vet ju att bara ja kommer igång å går varje dag så e de snart borta, men ja är ju såå lat så ja
orkar inte men ändå gnäller ja varje dag hur jävla fet ja e!
Kan kilona inte bara försvinna på natten när ja ligger å sover?
va enkelt allt skulle va då!
Sist ja gick ner så mycket gjorde ja ingenting gick från saxhyttan in till hfs 3 ggr i veckan å levde på pulvermos pommes hamburgare å grillat kött.
Får helt enkelt börja med de igen fast inte gå från saxhyttan te hfs utan gå te verkstaden varje dag å gå till affären ist för att ta bilen! Att gå till affären blir ca 1,4mil fram och tillbaka så de borde väl ge nå resultat???

Ja nej kanske ska ta tag i saken nu då?? Nej ja e för lat orkar inte!
Ska ta å slänga in lite tvätt i maskin först sen börja röja i huset. Kommer ju folk te helgen...=)
S har bjudit med massa folk på rally sen krogen på kvällen men ja får väl vara hemma med snuttan då vi inte direkt har någon barnvakt.......


Jajja dax att göra nå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar