måndag 7 februari 2011

Mja mjo jaha......

Rubriker är jobbiga att komma på!!!

De är måndag igen å dagarna bara flyger förbi tycker ja.
I fredags eftermidda åkte ja å snuttan ner till pappsen i verkstaden och började fixa med Chevan, å har nu konstaterat, en stor bil har stora delar, stora delar är väääldigt tunga å ja är väldigt klen!
Så några utbrott och munnhugg senare så började ja se allt från den ljusa sidan att de inte är så mycke kvar på pärlan.
Åkte dit även på lördagen en sväng å slipade rost å målade.
Sen åkte jag och snuttan hem till skogen, hem till mamsen å papsen och lämnade gubben hemma denna gång. I söndags var mamsen jag och snuttan ute å gick från halv 11 till halv 2 å de va så gött.
Sen fixa mamsen mat, å de finns verkligen inget som slår mamsens mat!!!
Sen packade vi in oss i bilen och tog en snabb kaffe hos ewe och larsa sen for vi till Nygård på en snabbvisit men skruttan sov så farmor å farfar fick inte gosa nå med henne.
Sen åkte vi hemmåt å raka vägen till verkstaden för att förtsätta med chevan. Så va hemma vid 11 igår kväll och tror hela familjen va trötta och griniga när vi kom hem, så blev bara in i duschen och upp i säng.
Idag har jag å snuttis inte gjort allt för mycket. Känner mig frusen har ont i halsen och huvudvärk.
Sitter och väntar på att pappi ska komma hemnågon gång.
Imorgon måste ja dra igång och stor städa huset eftersom det kommer folk på fredag.
Då min Älskling för övrigt fyller25 !!!!

Nehe nej de luktar bebisbajs här så är väl bäst att ta reda påt.
Skriver mer imöra!

Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar